Instrukcja postępowania przy zgłaszaniu szkody NNW na rok 2021
Do likwidacji szkody niezbędne są dokumenty:
1. Druk zgłoszenia szkody i oświadczenia
– druk szkody powinien być potwierdzony przez Pomorskie Zrzeszenie LZS oraz Klub, którego Poszkodowany jest zawodnikiem
– numer rachunku bankowego do wypłaty świadczenia wskazany pisemnie przez opiekuna prawnego, w razie braku posiadania rachunku bankowego należy wskazać nazwę i adres banku, do którego ubezpieczyciel powinien przekazać świadczenie.
2. Legitymacja członkowska ważna w dniu zdarzenia (jeżeli jest wystawiana przez Klub)
3. Dokumenty potwierdzające okoliczności wypadku np.: oświadczenie trenera/innego pracownika klubu sportowego, protokół powypadkowy lub sprawozdanie z meczu.
4. Komplet dokumentacji medycznej
– dokument z udzielenia pierwszej pomocy medycznej,
– dokumentacja medyczna z kontynuacji leczenia wraz z wynikami badań,
– faktury dotyczące kosztów leczenia,
– faktury za nabycie lub naprawę protez i środków pomocniczych (ortezy),
– informacja o zakończonym leczeniu (łącznie z ewentualną rehabilitacją).
Proszę o przesyłanie skanów zgłoszenia do potwierdzenia przez Pomorskie Zrzeszenie LZS na maila: pomorskielzs@wp.pl
a następnie kompletu wyżej wymienionych dokumentów (1 mail do 20 MB) w celu zgłoszenia szkody na maila: szkody@mentor.pl
Po zarejestrowaniu szkody przez PZU, zostanie nadany nr, który zostanie przekazany do Poszkodowanego – proszę o nr telefonu i adres e-mail (prywatny lub Klubu) w formularzu zgłoszenia szkody.